Van de stichting

Beste lezer,


2020. Dat moet wel een bijzonder jaar worden. We hebben als stichting onze goede voornemens omgezet naar bereikbare doelen. Een daarvan is het beter vindbaar maken van de website. En ons goedgewaardeerde boek met feiten en ervaringen over zaadbalkanker heeft een update nodig. Natuurlijk blijft awareness creëren voor teelbalkanker de hoofdmoot. Daarom gaan we meer inzetten op sociale media. Op Facebook zetten we een tandje bij en hopen we op meer interactie met jullie.


In het magazine zullen we het komende jaar meer tegemoet komen aan jullie wensen als lezer. Uit het onderzoek van 2018 bleek bijvoorbeeld dat jullie meer diepgang zoeken op bepaalde onderwerpen. Daar werken we aan. De ervaringsverhalen blijven vaste prik, want die lezen jullie het liefst. Deze editie vertelt Joost Petersen hoe hij als ondernemer omging met kanker. Mike las afgelopen september in het magazine over de AYA-poli. Hij ging er langs en was aangenaam verrast over de betrokkenheid en aandacht die hij daar vond. Daarnaast spraken we met Anneke de Leeuw. Ze is gecertificeerd Coach bij Kanker en legt uit wat dat inhoudt.


Terwijl jullie deze verhalen kunnen lezen, discussiëren wij achter de schermen al over de onderwerpen in het volgende nummer. De eerste contacten zijn gelegd, ideeën op papier gezet. Aan de slag! Laat het ook vooral weten als je iets mist, een suggestie voor verbetering hebt, of misschien zelf een bijdrage wilt leveren aan het magazine. Daar staan we altijd voor open.


Vriendelijke groet,

Robin Duteweerd, voorzitter Stichting Zaadbalkanker


PS Voor een volgende editie van het magazine willen we mensen interviewen die bewust wel of niet voor een kunstbal hebben gekozen. Wil je meewerken, mail mij dan even of reageer via Facebook.